پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204135
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ:
اولويت جذب نيرو در شهرک‌هاي آب‌معدني با نيروهاي بومي است
تاریخ انتشار : 1394/10/30 09:46:16
نمایش : 1059
رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ در بازديد از شهرک تخصصي آب‌معدني کوهرنگ از مديرعامل کارخانجات اين شهرک خواست در صورت اشتغال و بکارگيري نيرو اولويت با نيروهاي متخصص بومي شهرستان باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از کوهرنگ خبر، مهراب جمال‌پور، رئيس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوهرنگ در بازديد مشترک با رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ از شهرک تخصصي آب‌معدني کوهرنگ بر حمايت جدي دستگاه‌هاي ذي‌ربط از واحدهاي صنعتي آب‌معدني در شهرستان کوهرنگ تاكيد کرد.

مهندس مهراب جمال‌پور با اشاره به اينکه شهرک آب‌معدني کوهرنگ اولين شهرک تخصصي آب‌معدني کشوراست، افزود: صنايع توليد و بسته‌بندي آب‌معدني به عنوان حلقه واسطه اقتصادي صنعتي داراي نقش و جايگاه مهمي در افزايش توليد آبمعدني و ميزان ارزآوري از طريق صادرات و بهبود شرايط درآمدي توليدکنندگان، افزايش اشتغال پايدار و حذف واسطه‌‌ها دارد و موجب رونق صادرات غيرنفتي استان و كشور خواهد شد.

وي از مديرعامل کارخانجات اين شهرک خواست در صورت اشتغال و بکارگيري نيرو اولويت با نيروهاي متخصص بومي شهرستان باشد.

در اين بازديد مسائل و مشكلات واحدهاي صنعتي مذكور در خصوص درخواست تسهيلات، مشكلات اجتماعي، راه دسترسي به شهرک، نوسانات برق و مخابرات رسيدگي و جهت اتخاذ تصميمات لازم به دستگاه‌هاي مربوطه انتقال داده شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html